Chat / support@radicenter.eu

E-post

Maildelivery error / Rämpsposti listid / SPAM jms…

1. Mail delivery error 2. Mail delivery error – SPF viga 3. Rämpsposti listid / filtrid Mail delivery error Kui olete saanud sarnase veateate: This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The […]

Meilikonto seadistuste muutmine

1. Meilikonto saadetavate kirjade piirangu muutmine Selleks, et vältida probleeme, mis võivad tekkida meilikonto parooli lahtimurmisel ja meilikonto kasutamisel spämmimiseks, on seatud vaikimisi saadetavate kirjade kirjade piirang ühe postkasti jaoks 100 kirja päevas. Piirangut on võimalik suurendada, kuid seda tuleks teha vastavalt reaalsele vajadusele! Piirang ei puuduta skriptide poolt saadetavaid kirju, näiteks uudiskirjad. Saadetavate kirjade […]

Spämmikirjade suurenenud arv serveritel – mida teha?

Viimasel ajal on osa kliente pöördunud meie poole murega seoses suurenenud rämpspostituste arvuga, mis on laekunud nende mailboksidesse. Küsimus on alati olnud sama: “Kuidas rämpsposti eemal hoida” Oleme omaltpoolt rakendanud rahvusvahelisi rämpsposti blokeerivaid nimekirju, kuid iga päev tekib uusi saatjaid (spämmijaid) üha enam juurde ning antud rahvusvahelised nimekirjad ei pruugi neid koheselt sisaldada. Täiendavate meetmetena […]

Email ja Gmail – kuidas teha / suunata

NB! Alates 01.07.2020 on toetatud ainult turvalised SSL/TLS ühendused mailiserveritega – seadistuse all peaks olema sisse lülitatud oma mailirakenduses SSL/TLS ja kasutusel pordid turvalise ühenduse korral IMAP 993 ja SMTP 465 (ainult SSL/TLS) või 587 (STARTTLS) . (Täpsemad sätted leiate Webmaili kaudu vastavalt infole lehel: Webmaili kasutamine – 3. Muu seadme seadistused) Paljud kliendid on […]

Probleemid e-mailiga

Siia teema alla üritame koondada levinumad OS sõltumatud probleemid mailirakendustega. 1. IMAP – too many connections 2. Probleemid Mac Mail programmiga 3. Outlook (2010/2013/2016/2019/365) ei salvesta uusi sätteid

Gmaili probleem (alates) 05.04.2014 – 16.04.2014

Osad kasutajad on teavitanud et alates 05.04.2014 ei ole nad saanud e-maile gmail.com saadetud aadressidelt. Probleem on globaalne – alates sellest päevast on järjest SpamCop RBL listi (blokeeringu listi) sattunud järjest enam Google/Gmaili saatvaid mailiservereid. Tavaline veateade on: The error that the other server returned was: 550 Email blocked by bl.spamcop.net” Meie poolt on kõik […]

Küsimused seoses arveldamisega / aastamaksuga / teenustega

1. Kodulehe veebimajutus domeenile vs domeeninimi 2. Radicentri poolt saadetud meeldetuletused 3. Kontaktandmed ja nende uuendamine 4. Mured/probleemid maksmisega 5. Netpoint -> Radicenter ja teenuste uuendamine 6. Lepingu lõpetamine – teenuste eemaldamine 7. Lisatarkvara paigaldamise tellimine serveritele 8. Kas mul on e-maili toimimiseks veebimajutust vaja? 9. Domeenid läbi Radicenteri 10. Kuidas tellida teenuseid Kodulehe veebimajutus […]

Koduleht/e-mailid ei tööta – miks teil server maas on?

On 3 võimalust: 1. Teie IP on blokeeritud (Kõige tavalisem mure) 2. Veebimajutus on maksmata 3. Domeen on maksmata/audentimata (või muu probleem domeeninimega) Teie IP on blokeeritud (Kõige tavalisem mure) Tulenevalt turvalisusnõuetest blokeerivad meie serverid neid ründavaid/”valesti käituvaid” IP aadresse. Ründe või “vale käitumise” all mõeldakse: – DDos rünne – SPAM – Häkkimiskatse – Valede […]

Probleemid Mac Mail programmiga

Paljud kliendid, kes on Mac’i kasutajad on kurtnud et Mail annab pidevalt mingi veateate või ei saa maile saata. Samuti on osadel juhtudel blokeeritud ligipääs ka veebilehele. Viimasel ajal (peale Yosemite update’i) on hakanud muresi tekkima ka SSL sertifikaatide taasaudentimisega. Siinkohal üritan välja tuua mõned lahendid, mis antud probleemi peaksid kõrvaldama (90% juhtudest ei ole […]

Postiloendid / Majordomo

Mailinglistiga saab liituda/eemaldada ennast läbi DirectAdmini haldusliidese (SIIT) või saates kirja otse majordomo listile. Kuidas liituda/eemalduda läbi e-maili Kõik majordomo käsklused saadetakse listi admin mailile majordomo@teiedomeen.ee. Kõik käsklused peaksid olema tühja “subject” väljaga ning sisalduma ainult kirja sisus. – Listiga liitudes peaks kasutaja saatma kirja, mille sisus oleks: subscribe list-name (list-name peaks asendama enda mailinglisti […]

PHP skript webmaili mugavamaks kasutamiseks

Osa kliente on soovinud lisada oma veebilehele võimaluse et nende kliendid või nemad ise saaksid paremini ja mugavamalt eri webmaili programme kasutada ja/või webmaili salasõna ise muuta. Selleks soovitame kas mail kausta või suvalisele kohale veebikausta lisada järgneva koodi PHP faili (faili lõpp peab olema tingimata .php): <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> […]

Probleemid webmaili kasutamisel

Siia teemasse lisame enamlevinud probleemid, mida meie kasutajad on raporteerinud ning võimalikud lahendused nendele probleemidele. NB! Kui Teil on lokaalselt salvestatud bookmark kujul https://webmail.domeeninimi.tld/cpsessXXXXXXXXXXX/ – siis eemaldage see ja salvestage bookmark kujul https://webmail.domeeninimi.tld/ – kuna kasutades cpsessXXXXXXXX lisamärget on tegemist sessiooni taaskasutuskatsega, mille server blokeerib! RoundCube webmail korral 1. Kirja ei saadeta ära / server […]

Väljuva E-posti server: SMTP Port 587 SSL

SSL töötab pordil 587. Ehk siis selleks, et SSL ühendus algatada, peab klient sellest serverit teavitama STARTTLS käsuga. Peale seda algatatakse SSL ühendus. Kui klient ei saada STARTTLS käsku, ei algatata turvalist ühendust. See, kas konkreetne ühendus on turvaline või mitte, sõltubki seega sellest, kas SSL algatati ja see ka õnnestus või mitte. Radicenteri poolt […]

E-mail – Probleemid manustega

1. Probleem maili saatmisega – winmail.dat Probleemiks on kui saadetakse RTF formaadis e-mail. RTF formaadis e-mailil salvestuvad kõik manused + maili enda vorming winmail.dat või at00001.dat faili ning see lisatakse mailile. Samas enamus viirusetõrjeid ja spamblokkereid võib tuvastada antud faili kui viirust ning selle mailist kõrvaldada – Tõenäoliselt on teie arvuti viirusetõrje samuti toiminud. Mida […]

E-posti seadistamine Mac OSX

NB! Alates 01.07.2020 on toetatud ainult turvalised SSL/TLS ühendused mailiserveritega – seadistuse all peaks olema sisse lülitatud oma mailirakenduses SSL/TLS ja kasutusel pordid turvalise ühenduse korral IMAP 993 ja SMTP 465 (ainult SSL/TLS) või 587 (STARTTLS) . (Täpsemad sätted leiate Webmaili kaudu vastavalt infole lehel: Webmaili kasutamine – 3. Muu seadme seadistused)

Previous Posts Next posts

See veebileht kasutab küpsiseid, mis aitavad teha lehe külastamise mugavamaks. Meie veebilehte külastades nõustute meiepoolse küpsiste kasutamisega.
Sain aru.