Kliendi konto

Meililistid/Postiloendid ja Mailman

Mida aeg edasi, seda rohkem on tekkinud klientidel vajadus korrektsete mailinglistide ja tarkvara järele. cPanel serveritel on selleks vaikimisi Mailman tarkvara ja hallatavad meililistid. 1. Mis on Mailman meililist ja milleks seda vaja on? 2. Kuidas luua meililisti? 3. Kuidas hallata meililisti? 4. Näiteid/Lisainfot 5. Küsimused/Vastused

cPanel halduspaneeli logimine. Parooli resettimine.

cPanel halduspaneeli logimiseks saab kasutada kahte aadressi: 1. Serveri üldine aadress, näiteks kujul: https://cpX.radicenter.eu:2083/ (kus X on siis vastav täht a-z, kattub teile varasemalt saadetud infoga) 2. Kliendi enda domeeniga seotud aadress on kujul https://cpanel.minudomeen.ee Kasutajatunnus ja parool on saadetud teile e-posti teel. Kui parool on kadunud, on selle taastamiseks vaja teada oma serverikonto kasutajatunnust. See on […]

Küsimused seoses arveldamisega / aastamaksuga / teenustega

1. Kodulehe veebimajutus domeenile vs domeeninimi 2. Radicentri poolt saadetud meeldetuletused 3. Kontaktandmed ja nende uuendamine 4. Mured/probleemid maksmisega 5. Netpoint -> Radicenter ja teenuste uuendamine 6. Lepingu lõpetamine – teenuste eemaldamine 7. Lisatarkvara paigaldamise tellimine serveritele 8. Kas mul on e-maili toimimiseks veebimajutust vaja? 9. Domeenid läbi Radicenteri Kodulehe veebimajutus domeenile vs domeeninimi Paljud […]

Inoded ja serveriruumi kasutus

Inodedega (index node) tähistatakse serveri failisüsteemis kasutatavaid andmete objekte – kõik failid, kataloogid, E-kirjad jne. Inodede arv kliendikontol mõjutab kliendi kodulehe, blogi, foorumi või e-poe ning serveri töö kvaliteeti. Radicenteri veebimajutuse paketis on inodede arvu maksimaalseks piiriks määratud DirectAdmin all 500 000. cPaneli halduskeskkonnas oleneb see arv vastavalt paketi kasutusressurssidest. Peamised probleemid, mis võivad liiga […]

Geneeriliste/rahvusvaheliste domeenide registreerijate andmete kontroll

Alates 1. jaanuarist 2014 nõuab ICANN registripidajatelt domeeni registreerija kontaktandmete õigsuse kontrollimist. Peale geneerilise domeeni (COM, NET, ORG, INFO jne) registreerimist/uuendamist saadetakse registreerijatele e-kiri, milles palutakse avada kirjas olev link ning kinnitada oma kontaktandmete (e-posti aadress) õigsust. Lingi kaudu tuleb andmete õigsus kinnitada 15 päeva jooksul peale domeeni registreerimist/uuendamist. Kui seda ei tehta, siis domeen […]

DirectAdmin serverite vahel konto kolimine

See õpetus näitab kuidas ühest DirectAdmin Serverist edukalt teise Directadmin serverisse kolida. 1. Logi vanasse serverisse üle ssh (KB81) 2. Logi vanasse serverisse DirectAdmini kaudu (KB73) 3. Tee vanas serveris asuvatest andmebaasidest ja asetustest varukoopia läbi DirectAdmini (KB32) 4. Kui varukoopia valmis, kopeeri see üle uude serverisse /backups/ kausta. 5. Logi uude serverisse DirectAdminiga sisse. […]

Teenusega liitumine. Kliendikonto loomine.

SIIA1. Selleks, et oleks võimalik hakata tellima ja kasutama Radicenteri teenuseid, tuleb luua kasutajakonto. Uute teenuste tellimine ja olemasolevate jätkamine toimub Kasutajakeskkonna kaudu. Konto loomiseks vajutage lehe ülaosas KASUTAJAKESKKOND ja seejärel nuppu JÄTKA UUE KLIENDINA   2. Teenusega liitumisel te saate valida, kas liitute era- või ärikliendina. Kliendikonto loomisel küsime nii vähe andmeid kui vähegi […]