Chat / support@radicenter.eu

Probleemid webmaili kasutamisel

Siia teemasse lisame enamlevinud probleemid, mida meie kasutajad on raporteerinud ning võimalikud lahendused nendele probleemidele.

NB! Kui Teil on lokaalselt salvestatud bookmark kujul https://webmail.domeeninimi.tld/cpsessXXXXXXXXXXX/ – siis eemaldage see ja salvestage bookmark kujul https://webmail.domeeninimi.tld/ – kuna kasutades cpsessXXXXXXXX lisamärget on tegemist sessiooni taaskasutuskatsega, mille server blokeerib!

RoundCube webmail korral

1. Kirja ei saadeta ära / server error / “punane veateade” / logitakse tihti välja
Murekoht on kas lokaalse sessiooni või küpsisega antud kasutajale (ei ole serveripoolne)
(DirectAdmin alt cPanelile ülekolitud kontode korral võivad olla probleemseks kohaks ka vanal serveril olnud Roundcube kohta lokaalsesse arvutisse salvestatud andmed)
Tuleks kontrollida/toimida kas:
Kustutada/tühjendada veebibrowseri (chrome/IE/Firefox/Edge/Safari) vahemälu:
ctrl+shift+del(ete) -> Valida “aegade algusest” -> valida ainult salvestatud saidi andmed, küpsised, sessioonid -> Kustuta/eemalda
Kontrollida, et arvuti kellaaeg/kuupäev ei oleks valed
(Oleme täheldanud sessioonimuresi kasutajatel, kellel on arvutil kas kellaaeg või kuupäev valed!)
proovida alternatiivset webmaili aadressi
Näiteks teiedomeeninimi.tld/webmail või teiedomeeninimi.tld:2096 kujul (kus siis teiedomeen.tld on teie enda domeeninimi (ilma www eesliiteta!)).
Kasutada Horde webmaili Roundcube webmaili asemel
Logi sisse webmaili -> Üleval paremal nurgas kliki oma mailiaadressile, avaneb kasutajamenüü -> Lisa tärn horde webmaili järele ja kliki Horde webmaili peale
Kontrollida võrguühendust – oleme täheldanud murekohtasi ka aeglase/katkendliku kliendipoolse võrguühenduse korral, eriti aeglase/katkendliku 3G/4G võrgu puhul (ja ka suurematel kontodel kui 1-5 GB).
Võimalusel tasuks proovida sel juhul teist võrku. Kui soovite kiirustesti teha (kui varasemad testid on tehtud ja murekohad välistatud) – saate seda teha lehel https://www.speedtest.net/

Squirrelmail korral (Ei ole enam kasutuses alates 2016)

1. Squirrelmail annab memory exhausted errori
Kui teie meilikonto postkast on liiga suure mahuga – võib squirrelmail anda sellise errori, kuna ei suuda teie postkasti korralikult lahti lugeda.
Lahendus oleks:
– Vähendada postkasti mahtu (Kustutada vanu ebavajalike kirju / tühjendada rämpspost ja prügikast / arhiveerida osa kirju)
– Proovida sisse logida ja kasutada Rouncube’i nimelist webmaili (http://teiedomeen.ee/roundcube)


2. Teie saadate webmailist ühe kirja aga webmailist läheb välja 2 kirja saajale
Sellist viga oleme tuvastanud paar korda chrome kasutajate seas. Tulenevalt sellest et Chrome teeb 5x rohkem päringuid veebiserveri pihta kui teised browserid – võib tekkida sessiooniviga ning kuna programm ei tuvasta et on kirja saatmine lõpule viidud või on juba tekkinud uus sessioon, saadab välja topeltkirja.
Lahendus oleks:
– Kasutage mõnda teist browserit
– Proovida sisse logida ja kasutada Rouncube’i nimelist webmaili (http://teiedomeen.ee/roundcube)
(RoundCube kasutajad pole sellist probleemi täheldanud esialgu)


3. Webmail käitub imelikult
Kaotab ära aadresse/tyhjendab väljasi, käitub imelikult manustega. Antud probleemi on täheldatud Google Chrome kasutajatel.
Lahendus oleks:
– Kasutage mõnda teist browserit
– Proovida sisse logida ja kasutada Rouncube’i nimelist webmaili (http://teiedomeen.ee/roundcube)
(RoundCube kasutajad pole sellist probleemi täheldanud esialgu)

Comments are currently closed.

See veebileht kasutab küpsiseid, mis aitavad teha lehe külastamise mugavamaks. Meie veebilehte külastades nõustute meiepoolse küpsiste kasutamisega.
Sain aru.