Chat / support@radicenter.eu

Küsimused seoses arveldamisega / aastamaksuga / teenustega

1. Kodulehe veebimajutus domeenile vs domeeninimi
2. Radicentri poolt saadetud meeldetuletused
3. Kontaktandmed ja nende uuendamine
4. Mured/probleemid maksmisega
5. Netpoint -> Radicenter ja teenuste uuendamine
6. Lepingu lõpetamine – teenuste eemaldamine
7. Lisatarkvara paigaldamise tellimine serveritele
8. Kas mul on e-maili toimimiseks veebimajutust vaja?
9. Domeenid läbi Radicenteri
10. Kuidas tellida teenuseid

Kodulehe veebimajutus domeenile vs domeeninimi

Paljud kliendid on küsinud, mis vahet on kodulehe majutusel domeenile ja domeeninimel – üritan siinkohal maakeeli lahti seletada:
Domeen ehk domeeninimi
Maakeeli on domeeninimi internetis olev postiindeks teie veebimajutusele ehk failide/mailide/admebaaside indekseerimiseks vajalik tähis. Rohkem infot: Wikipedia artiklist. Radicenter on domeeninimedele AINULT edasimüüjaks erinevatele keskregistritele (.ee pugul Eesti Interneti Sihtasutus; .eu puhul Eurid jne.)

Veebimajutus ehk hosting
Maakeeli on veebimajutus ladu teie failidele/mailidele/andmebaasidele. Veebimajutust pakub Radicenter.

– Kui domeeni kehtivusaeg lõpeb/peatub või domeen kustutatakse/viiakse karantiini – on võimalik failidele ka ligipääs üle IP.
– Kui veebimajutuskonto ettemaks lõpeb, jääb domeen kehtima kuid peale teatud aega veebimajutuse konto kustutatakse (koos andmetega ning ei toimi enam koduleht/e-mail/andmebaasid mis olid seotud selle kontoga)

Rohkem infot meie poolsete teavituste kohta SIIT ja SIIT

Radicentri poolt saadetud meeldetuletused

Erandina teistest teenusepakkujatest, saadab meie süsteem meeldetuletusi lõppevate teenuste osas mitte arveid.
Osa kliente peab ekslikult meeldetuletusi arveteks. Teavitusmailid sisaldavad linki, millele klikkides genereerib süsteem automaatselt sel hetkel lõppeva(te) teenuse/teenuste eest tellimuse eelvaate.
– Tellimuse eelvaates saab vajadusel tellimust muuta eemaldades ebavajalikud teenused.
– Minnes maksma lehele saab teenuste perioodi muuta vastavalt soovidele ning muuta vajadusel ka arve saaja andmed.
Makstes tellimuse eest kinnitab klient tellimuse õigsust ning peale makse sooritamist saadab süsteem kliendi kontaktmailile ka tellimuse eest arve ning kinnitusmaili tasumise õnnestumise kohta.
Kui tekib vajadus tasuda arve alusel tellimuse eest, saab maksma lehelt ostukorvis alla laadida ProForma arve ning sooritada makse vastavalt seal toodud rekvisiitidele.
Juriidiliselt ei ole ProForma arvetel ja “tavalistel arvetel” vahet kuid kliendile saadetakse eraldi peale laekumist mailile ka veel nö “tava-arve”

NB! Juhin tähelepanu ka teavitusmailides sisalduvale tekstile:

Kui olete teenuse eest just äsja tasunud, siis palun eirake seda teadet.
Küsimuste korral võtke ühendust Radicenter klienditeenindusega

Kontaktandmed ja nende uuendamine

Paljud kliendid on küsinud, et miks nad ei ole teavitusi kätte saanud või miks me saadame teavitusi vanale/valele e-mailile.
Radicenteri kasutajalepingust tulenevalt lasub kliendil kohustus hoida oma kontaktandmed ajakohasena. Radicenter ei vastuta kliendiandmete ajakohasuse/uuendamise eest, kui:
a. Klient on esitanud valed andmed
b. Kliendi andmed on vahepeal muutunud ning klient ei ole meid sellest teavitanud või ise andmeid muutnud/vahetanud kliendialas.

Kuskohas/kuidas peaks andmeid muutma?
1. Radicenteri kliendialas (Meie poolsed teavitused)
2. Domeeniregistris läbi kliendiala või e-maili (meie poolsed teavitused / domeeni keskregistri poolsed teavitused)
Kuna domeeniregistrid asetsevad meie süsteemist eraldi ning me oleme antud teenusele edasimüüjad, siis kliendialas toimuv andmete muutus/muutmine ei kajastu seal, kuna see nõuab tihtipeale eraldi lisategevusi ning erinevate registrite korral erinevaid andmeid.
3. Lisateenuste puhul, mis kasutavad/on vajanud kliendi kontaktandmeid – teavitada meid läbi e-maili (SSL sertifikaadid jms.)

Kontakteerudes Radicenteri klienditoega saame andmeid uuendada vastavalt turvalisusreeglitele vaid juhul, kui üks järgnevatest vastab tõele:
a. Klient saadab andmete muutmise soovi kliendialas olevalt e-maililt (Sab muuta ükskõik milliseid kliendi andmeid)
b. Klient esitab soovi helistades kliendialas olevalt telefoninumbrilt (Muutmaks ainult e-maili)
c. Klient saadab andmete muutmise soovi digiallkirjastatud vabas vormis avaldusega koos uute andmetega
Saab muuta avalduses märgitud andmeid:
– Eraisiku puhul, kui kliendialas/domeeniregistris on sama isiku nimi/id kood
– Äriisiku puhul, kui äriregistris on sama isik märgitud juhatuse liikmena

Mured/probleemid maksmisega

– Kliendialas ei saa makset teostada kuna arvel on juba pikendatud domeenid või mõni muu teenus.
Teile saadetud teavitusmail sisaldab linki, mis genereerib sel hetkel lõppevate teenuste eest tellimuse eelvaate.
Antud link ei sobi korduvaks ostukorvi külastuseks. Juhin tähelepanu sellele, et kliendiala/ostukorvi võite külastada kas kasutajatunustega või eraldi otselingiga sisse logides. Tihti peale klikivad kliendid mailiga kaasas olnud lingil mitu korda ennem kui makse on laekunud ja algne tellimus töösse viidud, tekitades sellega endale ostukorvi palju erinevaid tellimusi juba tasutud teenuste eest. (Radicenter on antud probleemist teadlik ning üritab antud ebameeldivust esimesel võimalusel kõrvaldada, lisades tingimusse “kui on üks kord linki kasutatud, siis antud link deaktiveeritakse” (antud lingil on kehtivusaeg teatud hulk päevi))
Klientidel on võimalus ka ostukorvist eemaldada tooteid, mis nende arvates sinna ei sobi (varem tasutud vms.) – selle jaoks on teenuse taga olev “valge X märk punasel taustal”. Olles juba tasutud/ebavajalikud tooted/teenused ostukorvist eemaldanud, laseb süsteem ilusti antud tellimusega toiminguid jätkata.

– Veebimajutuse kuupäev on müstilisel kombel lühenenud – ei vasta viimasel arvel märgitud kuupäevale
Meie süsteem toimib dünaamiliselt. Klientidel on võimalik lisamahu (lisa domeenikoht / kõvakettamaht jms.) eest eraldi tasuda/tellida kasutajaalas oleva lingi alt “Lisaressursid” või teostades tellimuse ja lisades mingi toote/teenuse (mis kasutab veebimajutuse lisaressursse) ostukorvi ning makstes selle eest. Viimasel juhul ei genereerita automaatselt tellimusse antud lisateenuse eest lisaressursside tellimust, vaid süsteem arvutab automaatselt ümber kehtiva veebimajutuse maksumuse .
(NB! Siinkohal juhin tähelepanu sellele et kui klient on maksnud tellimuse eest on ta kindlasti tutvunud eelnevalt ka kasutajatingimustega ja nendega nõus ning hilisemaid pretensioone ei ole. Kasutajatingimused ei ole peidetud ning on avalikult kätte saadavad teenuseid tellides ning veebimajutuse tehnilise kirjelduse lehel.)
Kui arvate et on olnud meie süsteemi poolne eksimus, võtke koheselt ühendust meie klienditeenindusega, et saaksime olukorda uurida.

Lisainfot tasumise/arveldustega on võimalik leida ka SIIT

Netpoint -> Radicenter ja teenuste uuendamine

2013-04-16 – Saadeti kõigile Netpointi ja Radicenteri kasutajatele Meie poolt järgmine teade:

1. mail 2013 viiakse lõpule 11. veebruaril alustatud teenuste uuendamine.
Meie serveritel pakutavad teenused arenevad koos klientide vajadustega. Sellega seoses
uuendame jätkuvalt nii serverite riistvara kui tarkvaralahendusi, et pakkuda
töökindlaid ja soodsaid lahendusi kõikidele meie klientidele.

Alati ei piisa ainult tehnilistest lahendustest, et pakkuda teenust, mis oleks kvaliteetne ja
võimaldaks klientidel keskenduda oma põhitegevustele. Sellega seoses oleme otsustanud
tõsta olulisel määral ka meie klienditeeninduse kvaliteeti ja kättesaadavust.

1. Kasutajatoe lahtiolekuajad pikenevad – 08.00-00.00, E-P
Alates 1. maist 2013 pikenevad Radicenteri kasutajatoe lahtiolekuajad. Klientidelt saadud tagasiside näitab, et kasutajatugi ei saa piirduda ainult tööpäevade ja 9.00 – 17.00 vahelise ajaga. Suur osa meie klientidest vajab toimivat kasutajatuge ka nädalavahetustel ja õhtuti.

Alates 1. maist on Radicenteri kasutajatugi telefoni ja e-posti teel avatud järgnevalt:
E-P 08.00-00.00
Tel: +372 505 8656
E-post: tugi@radicenter.ee

2. Veebimajutuse pakettide uuendamine
Nii riistvaraliselt kui tarkvaraliselt uuenenud serveripark võimaldab meil pakkuda klientidele suuremaid võimalusi teenuse kasutamiseks. Alates 1. maist suurendame baaspaketi kõvakettaruumi mahu 100GB-ni.
Lisaks sellele võimaldame edaspidi tasuda teenuse eest 1 kuu kaupa, pikemaks perioodiks teenuse tellimisel rakendatakse allahindlust kuni 25%

Baaspaketi hind sõltuvalt arveldusperioodist hakkab olema järgmine:
3 aasta kaupa 4,6 €/kuu (Allahindlus 25%)
2 aasta kaupa 5,2 €/kuu (Allahindlus 20%)
1 aasta kaupa 5,5 €/kuu (Allahindlus 15%)
1 kuu kaupa 6,5 €/kuu

Muutmata jätame paketi kõige olulisemad näitajad, mis võimaldavad klientidel tellitud ressurssi oma soovide kohaselt kasutada:
+ Piiramatu andmeside
+ Piiramatu arv e-posti aadresse
+ Piiramatu e-postkasti suurus
+ Tasuta kodulehekülje rakendused

Tehti sama pakett kõigile kasutajatele viidi kokku erinevad teenused ning muudeti kasutajatoe lahtiolekuaegu.
2013. aastaks oli selge, et seniste hindadega jätkata ei ole võimalik, säilitades investeermisvõimekust, arendades teenuseid ja laiendades kasutajatoe lahtiolekuaegasid (Üritasime kuni viimase hetkeni pakkuda konkurentidest paremat teenust, konkurentidest oluliselt madalama hinnaga). Eelmine veebimajutuse hind 3,7 eurot kuus kehtis aastast 2009-2013 (2013 veebruarini uutel pakettidel / vanadel pakettidel kuni teenuse ettemaksu lõppemiseni). Sellest soodsamat teenust me ei ole pakkunud (aeg-ajalt on esinenud ja esineb ka tulevikus nö. eri-kampaaniaid, mille vältel me pakume soodustingimustel teenuseid). Teiste teenusepoakkujate hinnakujundust ja teenuseid meil ei ole õigust kommenteerida, sarnase kvaliteeediga ja võimalustega teenusepakkujate hinnakirja on võimalik leida SIIT. (Antud võrdlustabel on uuendamisel, kuna sealt on 2 teenusepakkujat juba lahkunud või lahkumas)

Hetkel on meie soodustused, mida me saame pakkuda seotud tellitava perioodi pikkusega ja kehtivad võrdselt kõigile klientidele.
Eraldi “väiksemaid pakette” koos “nuditud teenustega” (Näiteks ainult e-mail/ainult veebileht koos 2GB veebimajutuskontoga) ei looda.

Lisainfot on võimalik leida veel ka:
https://www.radicenter.ee/et/Tehniline-kirjeldus
https://www.radicenter.ee/et/Toetatud-programmid
https://www.radicenter.ee/et/Lisateenuste-hinnakiri
https://www.radicenter.ee/et/Domeenid
https://www.radicenter.ee/et/Kodulehekuljed-mobiiltelefonidele
https://www.radicenter.ee/et/Serveripark
https://www.radicenter.ee/et/Turvalisus-ja-Tookindlus

Lepingu lõpetamine – teenuste eemaldamine

Osad kasutajad on küsinud, et kui nad teenuseid enam ei kasuta, miks me endiselt saadame neile teavitusmaile teenuse lõppemise kohta / infomaile.
Vastavalt Radicenteri kasutajatingimustele (mis on kindlasti eranditult kõikide kasutajate poolt läbi loetud) on kirjas:

Teenusest loobumine
Teenusest loobumiseks saadab klient kirjaliku loobumisavalduse e-posti aadressile tugi@radicenter.ee.
Teenuse osutamine loetakse lõppenuks, kui Radicenter on kliendi loobumisavalduse kätte saanud.
Kliendi kasutajakonto koos kõikide failide, andmebaaside, e-postkastide ning varukoopiatega kustutatakse koheselt peale kliendi loobumisavalduse kättesaamist.
Klient saab aru, et tema kodulehekülg ning e-posti aadressid ei pruugi sellest hetkest alates enam töötada.

Kuni teenusest loobumiseni, saadetakse kliendile automaatseid teavitusmaile.
Erandkorras on kliendil võimalus loobuda ka mingi konkreetse teenuse teavitusmailidest (näiteks domeeninime puhul), kuid sel juhul on samuti vajalik kliendi poolne soov kasutajatoe mailile ning klient võtab sellega endale ka vastutuse antud teenuse õigeaegse pikendamise eest ning ei oma mingeid hilisemaid pretensioone Radicenter OÜ vastu.

Lisatarkvara paigaldamise tellimine serveritele

Serveritele on võimalik tellida lisapluginate/lisade paigaldust, kuid see peaks sobima järgmiste punktidega:
1. Tellitav tarkvara ei tohi põhjustada serverile olulist lisakoormust
2. Tellitav tarkvarast peab olemas olema stabiilne versioon ning see peab kokku sobima serveri tarkvaraga
3. Tellitav tarkvara peab olema uuendatav (st. tarkvara peab olema jätkusuutlik ning arendajate poolt toetatud)
Kuna tegemist on jagatud hostinguga, paigaldatakse tellitav tarkvara eranditult ainult “piisava huvi” olemasolul.
(“Piisava huvi” all mõeldakse huvi klientide poolt valemiga n+3 klienti)
NB! Kehtib Apache/PHP lisade ja Linux programmide korral:
Kuna tegemist on jagatud hostinguga siis reeglina lisatakse tarkvara serveritasandil ja globaalselt kõikidele serveritele korraga. Eraldi kasutajakonto/domeeni põhist lisamist antud juhul ei tehta!

Tarkvara, mis ei nõua serveritasandil muutmist/lisamist, saab klient ise lisada ka üle SSH.

Kas mul on e-maili toimimiseks veebimajutust vaja?

Osad kliendid on uurinud, kas Radicentris oleva e-maili toimimiseks on vaja ka veebimajutust ning kas meil on mingit paketti ainult e-mailide jaoks?
E-mailide jaoks on veebimajutust vaja, kuna teie domeen on seotud veebimajutusega ning e-maili kontod asetsevad füüsiliselt samuti teie veebimajutuse kontol. Eraldi e-mailide jaoks paketti meil kahjuks hetkel ei ole. Kõik meie poolt pakutavad paketid leiab Radicenteri kodulehelt:
1. VEEBIMAJUTUS -> VEEBIMAJUTUSE PAKETT
2. VEEBIMAJUTUS -> VEEBIMAJUTUSE PAKETTIDE VÕRDLUS (Toodud välja hindade võrdlus sama paketi erineva “kasutuskoormuse” juures)

Domeenid läbi Radicenteri

Läbi Radicenteri on võimalik registreerida erinevaid domeene. Domeenide registreerimistingimused, reeglid ja hinnad on leitavad lehelt https://www.radicenter.ee/et/Domeenid. Kuna Radicenter on domeeninimedele ainult edasimüüja, kehtib meil meie poolt kasutatava keskregistri poolt ette antud hinnakiri.

– Osad kliendid on küsinud et miks meil on odavamad / kallimad hinnad või osadel juhtudel ka erinevad reeglid / tingimused, kui teistel teenusepakkujatel domeenide kohta:
1. Erinevad teenusepakkujad kasutavad erinevaid keskregistreid.
2. Erinevatel keskregistritel on erinevad hinnad
3. Erinevatel keskregistritel on erinevad sooduskampaaniad
4. Erinevatel teenusepakkujatel on erinevad sooduskampaaniad (Näiteks: osadel juhtudel teevad teenusepakkujad oma sooduskampaaniate raames domeenidele soodsamad hinnad, kui need mis tulevad domeenide keskregistrist. Reeglina on antud “eri hinnad” eranditult ainult sooduskampaaniate raames ning muudel juhtudel neid ei kehtestata!)

– Osad kliendid on küsinud, et miks ei ole võimalik registreerida / pikendada eritellimusel olevaid domeene (sh .ru domeene) automaatselt läbi tellimiskeskkonna / kliendiala:
Eritellimusel olevatel domeenid nõuavad reeglina täiendavaid andmeid või võib osadel juhtudel esineda ka tõrkeid antud ext’i haldava registri poolt (Näiteks .ru, kus maksimaalne registreerimisaeg on tänu erinevatele bürokraatilistele sammudele olnud maksimaalselt 2 päeva asemel 2,5 nädalat.)
Kuna antud domeenidega võib esineda erinevaid tõrkeid oleme eemaldanud need automaatsest süsteemist klientidele mugavama kasutajakogemuse tagamiseks et ennetada erinevate võimalike tõrgete teket juba eos. Antud domeenidel ja nende tellimuste käekäigul hoiavad (lisaks automaatsele süsteemile) “kätt pulsil” ka meie tegevjuht ja klienditugi. Kui juhtub et antud eritellimisel olevate domeenide registreerimisel esineb püsiv tõrge antud domeeni haldava keskregistriga – tühistatakse reeglina tellimus keskregistri poolt ning kliendile kantakse raha tagasi antud tellimuse eest kliendikontole ettemaksuna / pangaülekandega.

Kuidas tellida teenuseid

1. Radicenter.ee lehel on üleval nurgas kliendiala/kliendikonto link. Sinna klikkides on teil võimalik kliendina sisse logida või registreeruda kliendiks.
– Kui juba olete klient, saate sisse logida oma kliendiala tunnustega (NB! need tunnused erinevad halduspaneeli cPanel tunnustest!).
– Kui ei õnnestu kliendialasse sisse logida või olete kaotanud parooli, on samal lehel nupp “Unustasin parooli” – sel lehel soovitame jätta e-maili lahtri tühjaks ja sisestada Teile kuuluva/kliendialaga seotud domeeninime kujul teiedomeen.ee (ilma www eesliiteta!) ja sooritada järgnevad sammud – kliendiala uue parooli aktiveerimislink koos kasutajatunnusega saadetakse Teie kliendikontol olevale e-mailile!
2. Lehe peamenüü all on kliendimenüü hallil taustal
– minnes ostukorvi alla saate näha eelnevaid tellimusi ja laadida alla arveid
– lisades uue tellimuse saate tellida teenuseid või uuendada juba olemasoleva .ee/.fi domeeni omaniku andmeid ja nimeservereid
3. Menüüvalikutes on olemas tellimused domeenidele (1. nupp) kui ka veebimajutusele (2. nupp).

Comments are currently closed.

See veebileht kasutab küpsiseid, mis aitavad teha lehe külastamise mugavamaks. Meie veebilehte külastades nõustute meiepoolse küpsiste kasutamisega.
Sain aru.