Chat / support@radicenter.eu

Domeenide pikendamine ja aegumine

Domeene registreeritakse piiratud ajaks, seega tuleb teatud aja tagant domeeni registreeringut pikendada. Pikendamise tingimused soovitame omale domeeni registreerimisel selgeks teha, sest kui domeen aegub, ei tööta ka sellega seonduvad koduleheküljed ja e-post. Vältimaks domeeni registreerimise pikendamisel probleeme, soovitame domeenide registreeringut alati aegsasti pikendada ning kindlasti vähemalt 1 kuu enne domeeni aegumist.

Domeenide pikendamise eest tasutav makse peab kindlasti laekuma 7 päeva enne domeeni aegumist. Vastasel juhul Radicenter ei vastuta domeeni aegumise eest. Lõppenud registreerimisajaga rahvusvaheliste domeenide taastamine on tasuline, EU domeeni taastamine karantiinist maksab 46 eurot.
NB! Domeenide aegumisel arvestatakse GMT (Greenwich Mean Time) aega, mitte Eesti vööndiaega.

Kui domeen on juba aegunud, võib selle taastamine  maksta kuni 10 korda rohkem kui tavalise pikendamise hind. Mõningatel juhtudel ei ole domeeni peale aegumist üldse võimalik enam taastada. Näiteks .EU domeeni pikendamine peale aegumist (pikendamine karantiinist) maksab 46€.

EU domeenide karantiini kohta lisainfot SIIT

Küsimused / vastused

K: Ma ei ole teilt arvet saanud seoses domeeni aegumisega.
V: Radicenter ei saada arveid vaid teavitusmaile. Teavitusmail saadetakse reeglina 28 päeva ennem domeeni aegumist. Kui esineb süsteemne tõrge meie süsteemis, saadetakse eraldi teavitusmail domeeni põhihaldaja poolt (Näiteks .ee domeenide puhul Eesti Interneti Sihtasutuse poolt). Teavitusmail saadetakse Kliendi poolt domeeni registreerimisel määratud aadressile. (Sellist juhtu kus ei ole domeenidega seoses ühtegi e-mailiga teavitust saadetud, ei ole.) Kui te pole teavitust saanud, kontrollige üle oma postkasti toimivus / rämpsposti kaust / prügikast.

K: Minu domeen on karantiinis – Miks te nõuate mingit imelikku karantiinist taastamise tasu ja mida see täpsemalt sisaldab?
V: Rahvusvaheliste domeenide pikendamine karantiinist toimub vastavalt Radicenter OÜ
hinnakirjale, mille on määranud meie allhankija, kelle kaudu me registreerime rahvusvahelised domeenid.
Domeenireeglid on toodud meie koduleheküljel järgneval aadressil:
https://www.radicenter.ee/et/Domeenireeglid
Nimetatud summa katab domeeni karantiinist taastamise kulud.

K: Muutsin/Pikendasin domeeni ning mulle saadeti imelik email seoses andmete kinnitamisega – kas see on normaalne?
V: Vastavalt uutele ICANN domeenireeglitele on rahvusvaheliste domeenide puhul vajalik tehtud muudatuste korral kinnitada ka andmed. Rohkem infot SIIT

K: Minu domeen on karantiinis/blokeeritud – saatke mulle autoriseerimiskood (EPP kood) ma tahan teenusepakkujat vahetada!
V: Karantiinis olevaid/blokeeritud domeene ning nende autoriseerimis koodi ei saa me kahjuks edastada – kuna meie allhankija poolt on blokeeritud kõik tegevused domeeniga (välja arvatud domeeni kehtivuse uuendamine ja Karantiinist / blokeeringust vabastamine) vastavalt allhankija turvalisusreeglitele. Juhime tähelepanu sellele et Radicenter ise ei halda domeene vaid kasutab selleks allhankija teenust ning on domeenidele/domeeninimedele ainult edasimüüja. Karantiinis/blokeeritud domeenidega saab tehinguid edasi teha alles peale karantiinist/blokeeringust vabastamist.
Tulenevalt domeenireeglistikust ning automaatsete teavituste saatmisest ei vastuta Radicenter domeeni karantiini sattumise eest – domeeni uuendamise ja domeeni andmete uuendamise eest vastutab eranditult domeeni registreerija ehk klient.

K: Tellisin vale domeeni / pikendasin domeeni liiga palju – kas oleks võimalik raha tagasi saada või teha tasaarveldust muude teenustega või muuta domeeninime?
V: Kuna Radicenter on domeeninimedele ainult edasimüüja ning kõik tellimused mis on seotud domeenidega käivad läbi keskregistri siis tellimuste puhul mis on juba lõpetatud (DONE staatuses) ei ole võimalik tagastust/tasaarveldust teha.
ERANDJUHUL , kus tellimus ei ole veel lõpetatud olekus ning ootab mingi automaatse toimingu taga (klienditeenindus saab veel tellimuse tühistada) saab teha vajadusel tagasimakse / tasaarvelduse. Oma tellimuse staatust näete “Ostukorv” alt kliendialast.

Comments are currently closed.

See veebileht kasutab küpsiseid, mis aitavad teha lehe külastamise mugavamaks. Meie veebilehte külastades nõustute meiepoolse küpsiste kasutamisega.
Sain aru.