Chat / support@radicenter.eu

Probleemid e-mailiga

Siia teema alla üritame koondada levinumad OS sõltumatud probleemid mailirakendustega.
1. IMAP – too many connections
2. Probleemid Mac Mail programmiga
3. Outlook (2010/2013/2016/2019/365) ei salvesta uusi sätteid

1. IMAP – too many connections

Osad kasutajad on saanud veateateks järgneva:

Unable to connect to your IMAP server. You may have exceeded the maximum number of connections to this server.

Või mõne muu sarnase “maximum number of connections” teavituse. Probleemiks on see et teie mailirakendus(ed) loob(vad) liiga palju avatud IMAP ühendusi teie arvuti ja mailiserveri vahel (Globaalselt on teada et 2 kõige hullemat mailiklienti, millele meeldib luua palju ühendusi mailiserveritega üle IMAP’i on MS Outlook ja Apple Mail).

Antud probleemi saab lahendada:

Mozilla Thunderbird
Edit > Account Settings > Server Settings (under the mail account for which the setting should be modified) > Advanced > Maximum Number of server connections to cache.
Seal tuleks vahetada number 5 > 1.

MS Outlook / Live mail
Outlook ja Live MAil’iga ei tohiks seda probleemi eksisteerida, kuna MS on väidetavalt selle kõrvaldanud 2013 aasta suvel. Rohkem infot SIIN
Samas, kui antud probleem juhtub, proovige järgnevat:
Teil on tõenäoliselt mitmes eri kliendis (arvutis) avatud sama mailikonto üle IMAP protokolli – Proovige paaris kliendis see sulgeda.
Probleem peaks koheselt kaduma.

2. Probleemid Mac Mail programmiga

Peale viimast uuendust 2013 aasta Nov/Dets on globaalselt palju pahuraid Mac Mail kasutajaid – kellel pidevalt on mingi mure antud rakenduse sessioonidega/logimistega. Nii globaalne kui ka eesti Mac tugi on kehitanud õlgu ning öelnud selle olevat mitte globaalne vaid konkreetse kasutaja arvutipõhine mure. Oleme üritanud välja tuua mõnede tehnilisemate Mac’i kasutajate poolt välja toodud võimalikud lahendused siin: http://kb.radicenter.ee/KB410

3. Outlook (2010/2013/2016/2019/365) ei salvesta uusi sätteid

Murekoht võib tekkida juhul, kus outlook jätab taustale lahti või vahemällu arvutisse sessiooni vanade andmetega ja kuigi näiliselt nagu laseks neid uuendada, siis seda ta siiski ei tee ja serveriga ühendust ei võta või blokeerib ära Teie seadme IP aadressi.
Kuidas tuleks toimida:
1. Sulgege Outlooki protsess tegumihalduris ja kontrollige, et seal ei jäänud ükski outlook.exe nimeline protsess jooksma (või tehke arvutile restart)
2. Avage arvutil “Run” aken (Startmenüü -> run või Klaviatuuril Windowsi märk ja “r” täht)
3. Käivitage seal kood:

outlook.exe /manageprofiles

4. Viige sisse vajalikud muudatused (Kindlasti kontrollige üle ka “more settings” all olevad sätted)
5. Salvestage muudatused ja tehke seadete kontroll next/test nupu kaudu.
6. Sulgege/Salvestage antud aken ja selle “ülemaknad”
7. Käivitage outlook tavapäraselt uuesti

Rohkem infot outlook’i käsureakoodide kohta leiab ka lehelt:
https://www.howto-outlook.com/howto/commandlineswitches.htm

Comments are currently closed.

See veebileht kasutab küpsiseid, mis aitavad teha lehe külastamise mugavamaks. Meie veebilehte külastades nõustute meiepoolse küpsiste kasutamisega.
Sain aru.